Logheaza-te aici pentru a putea adauga comentarii si discutii noi pe forum!

  • acum 11 ani
    Raluca_Chef
    Prima vizita 18 aprilie 2012
    Comentarii: 25
    Discutii: 14
    Stiu ca sunt medicamente pentru hipertensiune cu care iti indopi organismul dar am vazut recent o emisiune la Dr. Oz despre asta in care recomanda pentru cei ce avem probleme cu tensiunea sa apelam la :
    - ceai de hibiscus, banane si mult peste.
    - cat mai putina sare;

    Insa mie nu imi place pestele, bananele mi se par grele si nu sunt o fana a ceaiului:( aveti si alte recomandari?


    • Vote Down0Vote Up
  • 3 Comentarii sorteaza in functie de:
  • acum 11 ani
    Albinuta
    Albinuta     Link Comentariu
    Membru
    Prima vizita 18 aprilie 2012
    Comentarii: 87
    Discutii: 12
    Buna, ai putea incerca cu 1-2 catei de usturoi (proaspeti, nu gatiti) pe zi. Usturoiu ajuta la curatarea vaselor sanguine, apoi si mersul pe jos ajuta. Trebuie doar sa ai vointa si sa te tii de "regim"

    • Vote Down0Vote Up
  • acum 11 ani
    Ursu_Elena
    Ursu_Elena     Link Comentariu
    Membru
    Prima vizita 19 aprilie 2012
    Comentarii: 57
    Discutii: 58
    Cred ca cea mai buna solutie si cea mai gustoasa este morcovul crud. Acesta este un carbohidrat puternic, contine o cantitate importanta in fibre, cu un indice glicemic scazut si toate aceste avantaje se pierd cu totul daca este fiert sau preparat in oricare alt mod, trebuie neaparat consumat in stare cruda. Plus ajuta si la slabit :)

    • Vote Down0Vote Up
  • acum 11 ani
    Ionela_Nastase
    Prima vizita 18 aprilie 2012
    Comentarii: 74
    Discutii: 5